مراقبت از پوست

مراقبت-از-پوست

مراقبت از پوست

خلاصه این مطلب :

از ماسک‌های ورقه‌ای گرفته تا سرم‌های آب‌رسان، محصولات مراقبت از پوست کره‌ای بر بسیاری از افراد تأثیر گذاشته است تا بازی مراقبت از پوست خود را ارتقا دهند و ما نمی‌توانیم از این بابت خوشحال باشیم.
با روندهای عالی K-beauty مانند پوست عسلی ، پوست شیشه ای و پوست بدون ابر ، راه های زیادی برای نزدیک شدن به یک روال مراقبت از پوست کره ای وجود دارد .

اما، با استفاده از سنت‌های مراقبت از پوست کره‌ای، با استفاده از روش‌های منحصربه‌فرد، چگونه می‌خواهید یک روتین واحد ایجاد کنید که تمام مراحل ضروری را در بر بگیرد؟
خوب، اینجاست که وارد می شویم! در زیر، ما یک روتین 10 مرحله ای K-beauty را برای کمک به شما برای داشتن پوستی سالم و درخشان بیان می کنیم.

مراقبت از پوست
مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست 10 مرحله ای K-Beauty

این روال 10 مرحله ای در مورد داشتن محصولات بیشتر از آنچه شما می توانید حساب کنید نیست، بلکه در مورد داشتن محصولات مناسب است که کارهای درست را انجام می دهند و از آنها به ترتیب درست استفاده می کنند.

مرحله 1: پاکسازی

اول از همه، همیشه با غشاء تمیز شروع کنید. از پاک کننده کامل آب پاک کننده میسلار برای انواع غشاء استفاده کنید تا کثیفی و چربی را از روی غشاء پاک کنید.

به سادگی یک پد پنبه ای را با مایع پاک کننده اشباع کنید و پد را روی صورت خود پاک کنید.

مرحله 2: دوبار تمیز کردن

پاکسازی مضاعف یک روش کره ای مراقبت از پوست است که شامل استفاده از یک پاک کننده بدون شستشو مانند آب میسلار و سپس پیگیری با یک پاک کننده صورت مبتنی بر آب است .

سعی کنید از کرم پاک کننده به عنوان دومین محصول در این روتین پاکسازی استفاده کنید.
این شوینده ملایم کف کننده صورت به از بین بردن تمام آثار آرایش و آلودگی ها کمک می کند و در عین حال سلول های مرده پوست را به آرامی لایه برداری می کند .

 

پیشنهاد هوپینو شاپ

مرحله 3: لایه برداری کنید

لازم نیست هر شب لایه برداری انجام دهید، اما با انجام یک اسکراب کوچک دو تا سه بار در هفته باید این کار را انجام دهید.
و اگر می‌خواهید غشاء خود را با اسید گلیکولیک تقویت کنید، می‌توانید پاک‌کننده کرم صاف‌کننده را با پاک‌کننده روزانه عوض کنید.

فرمول آن حاوی میکرو دانه های ظریف و اسید گلیکولیک است که به آرامی غشاء مرده را پاک کرده و به درخشندگی و درخشندگی آن کمک می کند.
اسکراب صورت را با انگشتان مرطوب روی غشاء خود ماساژ دهید سپس با آب ولرم کاملا بشویید.

مرحله 4: از تونر آبرسان استفاده کنید

تونرها معمولاً برای شادابی پوست و آماده کردن آن برای مرحله بعدی روتین طراحی شده اند.
تونر ، فرموله شده با بتا هیدروکسی اسید و ویتامین B5 ، به محافظت در برابر از دست دادن رطوبت کمک می کند و پوست را برای ظاهری نرم و لطیف روشن می کند. به سادگی یک پد پنبه ای را با تونر آغشته کنید و روی صورت خود بمالید.

مراقبت از پوست
مراقبت از پوست

مرحله 5: همیشه یک اسانس پوست را در دست داشته باشید

فرمول سبک وزن و مرطوب کننده اسانس ها دو برابر است.
از یک طرف، پوست را برای ظاهری مرطوب‌تر و مرطوب‌تر شاداب می‌کنند و از سوی دیگر، پوست را آماده می‌کنند و اجازه می‌دهند هر محصولی که بعد از آن استفاده می‌کنید، بهتر جذب شود.

مرحله 6: یک سرم را به برنامه روزانه خود اضافه کنید

سرم های غلیظ و غنی از مواد مغذی لایه دیگری از رطوبت را فراهم می کند و به هدف قرار دادن نگرانی های خاص پوست کمک می کند. پس سرمی را انتخاب کنید که با نیازهای پوست شما مطابقت داشته باشد.

ما عاشق سرم نیمه شب تجدید سلول کامل هستیم . ترکیبات آن شامل یک مجتمع بازیابی آنتی اکسیدانی منحصر به فرد است که مانع رطوبت پوست را تقویت می کند.

و هر قطره از این سرم سبک به آبرسانی شدید پوست کمک می کند و در عین حال احساس نرمی به پوست می دهد.
این فرمول همچنین به سرعت جذب پوست می شود و منافذ را مسدود نمی کند و هیچ گونه اثر چسبنده ای از خود باقی نمی گذارد.

 

مرحله 7: یک ماسک صورت بزنید

ماسک‌های صورت برای پوست بسیار عالی هستند زیرا می‌توانند به کاهش برخی از نگرانی‌های پوستی کمک کنند و مدتی آرامش را ارائه دهند.

ماسک سم زدایی و روشن کردن صورت با خاک رس خالص . این ماسک که با سه خاک رس و زغال سنگ ساخته شده است، مانند آهنربا عمل می کند و منافذ را باز می کند و ناخالصی ها مانند کثیفی، چربی و آلودگی را از سطح پوست خارج می کند.
فرمول کرمی و غیرخشک کننده به پوست شما کمک می کند تا به طور قابل توجهی روشن تر به نظر برسد و احساسی نرم و مخملی داشته باشید.

یک لایه یکنواخت از ماسک صورت را روی پوست تمیز و خشک بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس بنشینید و استراحت کنید. وقتی آماده برداشتن آن شدید، آن را با آب ولرم کاملاً بشویید.

مرحله 8: مقداری کرم دور چشم بزنید

پوست اطراف چشم نازک و ظریف است و کرم دور چشم می تواند به مرطوب نگه داشتن و تغذیه آن کمک کند. از کرم دور چشم استفاده کنید.

فرموله شده با یک آنتی اکسیدان قوی، پنج نگرانی رایج پیری را به طور همزمان هدف قرار می دهد، از جمله سیاهی دور چشم، پف کردگی، کیسه های زیر چشم، پنجه کلاغی و خزخ.
انگشت حلقه خود را به کرم دور چشم آغشته کنید و به آرامی آن را در اطراف دور چشم خود ماساژ دهید.

مرحله 9: مرطوب کردن

علاوه بر تغذیه پوست، مرطوب کننده به چسباندن محصولاتی که قبلاً در روتین شما استفاده کرده اید کمک می کند.
از آنجایی که محصولات زیادی برای لایه برداری وجود دارد، فرمول سبک وزنی مانند مراقبت از مایع روزانه  پوست معمولی/چرب را انتخاب کنید.

مراقبت مایع روزانه که همگی با اسید هیالورونیک و آلوئه ورا فرموله شده اند . حتما صبح و شب یکی از موارد فوق را روی صورت، گردن و سینه خود بمالید.

مراقبت از پوست
مراقبت از پوست

مرحله 10: کرم ضد آفتاب بزنید

روتین 10 مرحله ای خود را با لایه بندی محافظ در برابر آفتاب کامل کنید .
اگر در حال حاضر نیاز به یک ضد آفتاب جدید برای صورت خود دارید، کرم ضد آفتاب  SPF 30 را امتحان کنید .

این کرم فوق آبرسان با عصاره گل صد تومانی امپریال و لیپو هیدروکسی اسید تزریق می شود تا فورا رنگ گلگون پوست را احیا کند و در عین حال از پوست در برابر اشعه های خورشید با SPF 30 محافظت کند.
این دو مرحله آخر را برای یک فرآیند کوتاه تر ترکیب می کند. مقدار زیادی از محصول را حداقل 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن به صورت و گردن ماساژ دهید تا مواد جذب پوست شوند.

Accordion title

1 دیدگاه برای “مراقبت از پوست

  1. اشتراک‌ها: قارچ گانودرما لوسیدم

دیدگاهتان را بنویسید